4 Nisan 2020 Cumartesi

KLAVYEYİ YUMUŞATMA UYGULAMAM



KLAVYEYİ YUMUŞATMA UYGULAMAM

Bülent Ağaoğlu

4.4.2020

Klavyeyi sert kullanan bir insanım.

Bu sebeple geçmişte laptopumun klavyesi yaralandı. Tamire götürmek de şimdiye kadar mümkün olmadı.
Klasik klavye alışkanlığım var.
Laptopumu uzun zamandır klasik klavye bağlı vaziyette kullanıyorum.
Fakat iyice sertleşti.
32 yıldır bilgisayar kullanıcısıyım.
Ancak aklıma geldi..)))
Bunu nasıl yumuşatırım diye düşündüm.
Klavye altına çeşitli yumuşatıcılar  (pamuk serdim vs.) koydum. Olmadı.
Youtube'da çözüm buldum: https://www.technopat.net/sosyal/konu/klavye-temizligi-ve-tus-yumusatma-rehberi.811637/
Önce klavyeyi tersine çevirip çerçöpü çıkarmak için dövdüm.
Sonra da yukarıdaki yazıda söz edilen MD-40'ı kullandım.
Ben tuşları sökmeden yaptım.
Klavyeyi tekrar kullanmaya başladığımda bir sorun ortaya çıkmadı.
(Sadece ufak 2 vida yerinden fırladı, onları yerine vidalayacağım).
Şimdi klavyemi eskisine göre çok daha kolay ve verimli kullanıyorum.
Çok memnun kaldım.



--------------------.
klasik klavyemde harfler silinmişti.
çeşitli boyamalar yaptım. olmadı. silindi.
silinmiş tuşlarda kazıyarak harfler oluşturdum bu da çözüm olmadı.
bozuk diye kenara koyduğum klavyemi tekrar laptopa taktım.
meğersem bozukluk farenin altındaki ayakların toz kitlesi bağlamasındanmış.
şimdi süper çalışıyor.

klavyem:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder