5 Eylül 2022 Pazartesi

Bir bakış baktın, kalbimi yaktın (Kedi bakışları)


Bir bakış baktın, kalbimi yaktın

(Kedi bakışları)

5.9.2022









Bir Bakış Baktın (Bağdat Yolu)


Bir bakış baktın, kalbimi yaktınAşkın kemendini, boynuma taktınBahçende gülün kapında kölenOlmaya razıyım sevgilim senin
Canım fedadır senin yolunaGünahların da benim boynumaÇıkalım senle Bağdat yolunaSen bir şahinsin, ben garip serçeAttın kalbime demirden pençeAttın kalbime demirden pençe
Mehtap senin o güzel yüzündeSeyretsem ne olur seni dizimdeBahçende gülün kapında kölenOlmaya razıyım sevgilim senin
Canım fedadır senin yolunaGünahların da benim boynumaÇıkalım seninle Bağdat yolunaSen bir şahinsin, ben garip serçeAttın kalbime demirden pençeAttın kalbime demirden pençe
Aman gökyüzü olsam, seni dağ gibi sevsemÖlsem de, seni bin yıl sağ gibi sevsem
Canım fedadır senin yolunaGünahların da benim boynumaÇıkalım seninle Bağdat yolunaSen bir şahinsin, ben garip serçeAttın kalbime demirden pençeAttın kalbime demirden pençe

Güfte - Beste: Cevat Ultanır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder