24 Ağustos 2021 Salı

Bağışıklık sisteminin merkezinin bağırsaklar olduğunu 63 yaşında öğrendim...))

 

Bağışıklık sisteminin merkezinin bağırsaklar olduğunu 

63 yaşında öğrendim...))


Bir sağlık notumu önemle paylaşırım;

Bülent Ağaoğlu

İstanbul, 24.8.2021

1

Hepimizin sağlığı çok önemli.

 

Ben bazı sağlık gerçeklerini çok geç öğrendim. 

40 yıllık, fen bilimci zihniyetli bir arkadaşım beni imtihan etti..)) 

Sayesinde bağışıklık sisteminin merkezinin bağırsaklar olduğunu öğrendim.

Yediklerimiz bağırsaklara park edermiş. 

Onları hareketli hale getirmemiz gerekirmiş.

Getirmezsek bunlar zehre dönüşür ve sonra kötü hastalık vs...

 

Bağışıklık Sisteminin çalışması için fermente ürünler kullanmalıymışız.

1.    Sirke (kaliteli. Mesela Torku)

2.    Tahin (Mesela Torku)

3.    Turşu

4.    Kefir 

5.    Ev yoğurdu

6.    Tükenmez

7.    Şarap

Bunlar bağırsakları çalıştırırmış, hareketli hale getirirmiş. 

Sistem çalışınca bağırsaklarda biriken yediklerimiz de zehre dönüşmez, hareketli hale gelirlermiş.

·  sabahları domates salatama sızma zeytinyağ ve çok az olmayan kaliteli sirke. midesi sağlam olmayanlar dr.a sorabilir. 

·  sabahları 1 çorba kaşığı tahin. 

·  turşu (yemeklerde uygun miktar.). ben tansiyonlu olduğum için 3-5 biberi suda yıkıyorum ki tuzu çıksın. 

·  kefir 1 su bardağı mesela öğlen yemeğinde.  

·  ev yoğurdu. öğünlerde. 

·  boza şimdilik kullanmıyorum. kilo yapar. 

·  tükenmezi kendim yapmaya çalışacağım. gün içinde kullanılabilir tükenmez. Tarifi: https://yemek.com/tukenmez-icecegi/ 

 

Bu listeyi 2-3 aydır uyguluyorum

Eski halsizliklerim müthiş bitti.

Tabii eskisi gibi günde 12-14 saat arası yine çalışamıyorum. Ruhum elvermiyor...)) 

Ama 6 saat rahat çalışıyorum.

Ve çok fark etti enerjim...

 

Mesela hayat boyu sirkeyi çok az kullandım... Büyük yanlış yapmışız...))

 

Doktorlarımızın belli ezberleri var...

 

Arkadaşım dr olmadığı için fen bilimci kafasıyla manzarayı kuşbakışı görebiliyor...

 

Arkadaşım "devamlı uygulama", zaman zaman ara ver der.

 

"Herkese de anlatma, "dünyada nüfusun azalması gerekir" der..))

 

Ben bu yöntemi bir eczacı ve hacettepe tıp mezunu bir doktora sordum onayladılar.

Siz de doktorlara sorabilirsiniz...

 

Fermente gıdaların kritik önemi konusunda keşke vakit bulsam da detaylı bilgi sahibi olsam,,,

 

Bulduğum bir bilgi";

 

"FERMENTE ORGANİK GIDA

Fermente besinler yaşayan gıdalardır. Bağırsaklara bir dizi faydalı bakteri sunarak sindirim sağlığını düzenlerler. Besin değerleri çok yüksektir, ancak fermantasyonun gıdaya kattığı zenginlik bununla sınırlı değildir. Fermente gıdalar, diğer yediğimiz gıdaların içerdiği besinlerin ve vitaminlerin emilimini arttırarak, yediklerimizi daha besleyici yapmaya da yararlar. ". https://www.fermentemutfagim.com/dogal-fermente-gida

 

Bu kavanoz dipli dünyada her şey gönlünüze göre olsun dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder