6 Mayıs 2021 Perşembe

"Türkçenin gücü / önemi" konulu çarpıcı bilgilerin yer aldığı "tanıtım ağırlıklı" bir kitap hazırlansa keşke

"Türkçenin gücü / önemi" konulu çarpıcı bilgilerin yer aldığı "tanıtım ağırlıklı" bir kitap hazırlansa keşke

6.5.2021


Yakın zamanda bir derleme hazırlamıştım:  https://bulentagaoglu.blogspot.com/2020/04/turkcenin-gucu.html

"Türkçenin gücü / önemi" konulu çarpıcı bilgilerin yer aldığı "tanıtım ağırlıklı" bir kitabı ilk aramalarımda bulamadım.

Adı "Türkçenin Gücü / Önemi" olmasa da Türkçenin gücüne dair farklı yönleriyle farklı adlarda kitaplar mevcut olabilir...

Ayrıca, yayınların içinde muhakkak ki Türkçenin gücü ve önemi hakkında çarpıcı bilgiler vardır.

Bunların derlenmesi keşke mümkün olsa... 

Uzmanı tarafından bu geliştirilip veya "Türkçenin gücü / önemi" konulu makaleler yazdırılıp Türkçe ve İngilizce iki ayrı kitap olarak hazırlanıp yayınlansa keşke…

Detaylı bir "Türkçenin gücü / önemi"  Kaynakçası hazırlansa...

Saygılarımla

Bülent Ağaoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder