17 Şubat 2021 Çarşamba

Mehmet Toner: "Türk gençliği çok atılımcı, dünyanın her ülkesini gezdim, bambaşka genç ve atılımcı bir ülkemiz var, ne mutlu bize.”

 

Mehmet Toner:  "Türk gençliği çok atılımcı, dünyanın her ülkesini gezdim, bambaşka genç ve atılımcı bir ülkemiz var, ne mutlu bize.”

16.2.2021


“Gençken risk alıp yeni şeyler kurabilir, atılımcı olabilirsiniz. Türk gençliği çok atılımcı, dünyanın her ülkesini gezdim, bambaşka genç ve atılımcı bir ülkemiz var, ne mutlu bize.”

 

“İTÜ’de Abdurrahman ve Aksel hocalarımın bana verdiği şevkle çok çalıştım. Yale’deki bir hocanın yönlendirmesiyle MIT’de biyomühendislik seçtim, benim yolumu değiştirdi. Sizlerin de hayatınıza dokunan melekleriniz olsun. Onları arayın ve bulduğunuz zaman sarılın çünkü insanın hayatını değiştiriyor o güzel insanlar.”. https://www.milliyet.com.tr/yazarlar/abbas-guclu/gurur-ve-ilham-veren-bir-isim-mehmet-toner-6432144





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder