19 Aralık 2013 Perşembe

BİR ANI: ÇELİK GÜLERSOY WEB SİTESİ

Çelik Gülersoy 6 Temmuz 2003 tarihinde pankreas kanserinden vefat etmişti.

Ülkemiz için büyük bir değerdi.

3.5 sene yanında çalışmıştım.

"Böyle bir deha ölmemeli" diyordum... O kadar değerliydi. Çok geniş ve derin bir kültürü ve vizyonu vardı. 3 Türkçe dışında 3 dil biliyordu (Almanca, İngilizce ve Fransızca). Çok üretkendi. Yaratıcılık patlamaları yaşıyordu. Eserleri ortadaydı. 

Vefatından sonra http://www.gulersoy.net adıyla kader arkadaşım Köksal Akın'ın desteğiyle web sitesi kurdum. 

Vefatından sonra hakkında çıkan yazıları derledim. Bunları sitede küçük fotoğraflarla birlikte yayınladım.

2 kuruluşun yapması gerekeni destekle ben yapmıştım. Halen Çelik Gülersoy web sitesi yok.

Site yayına girdikten sonra aynı anda 2 kuruluşta yönetici olan bir kişiyle Seyrantepe'de görüştüm. "Bülent sana zarfta para verelim sitede bizim de yazılarımız olsun" demişti.

Teşekkür ettim. Kabul etmedim. Büyük değerimiz hakkındaki siteyi para kazanmak için kurmamıştım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder