22 Ekim 2019 Salı

GOOGLE ADS “ANAHTAR KELİME PLANLAYICI” HİZMETİNİ KULLANMA KILAVUZU



GOOGLE ADS “ANAHTAR KELİME PLANLAYICI” HİZMETİNİ KULLANMA KILAVUZU

Bülent Ağaoğlu
Antalya, 22.10.2019

Google üzerinde yapılacak aramalarda konu hakkında farklı anahtar kelimeleri kullanmak verimli bir bilgi erişim için önemlidir.
Bunu, kendi zihninize başvurmak yanında bazı anahtar kelime bulma araçları da kullanarak yapabilirsiniz.
Bu araçların bir kısmını birkaç gün önce tespit ettim. Hepsini inceleyemedim. Fakat https://keywordtool.io/ sitesi detaylı listeler sunması itibariyle ilgimi çekti.
Google Ads anahtar kelime planlayıcı'yı da bu süreçte öğrenmiş oldum. Fakat bu hizmete ulaşmak için yarım günden fazla vakit harcadım.
İnternetten yazıştığım Sayın Ertuğrul Müyesseroğlu;
"Sayın Ertuğrul Müyesseroğlu Merhaba
bloğunuzu [ https://ertugrulmuyesseroglu.com/ ] tebrik ederim Dün ve bugün bu bedelsiz Google Adwords anahtar kelime bulucu imkanından istifade etmek için denemeler Yaptım fakat bunun mümkün olmasını bir türlü sağlayamadım
Google Adwords anahtar kelime bulucuyu bedelsiz olarak kullanmak için ne yapmak gerekiyor Bu konuda bir yazı hazırlayıp bloğunuza koyarsanız sevinirim iyilik dileklerimle
Bülent Ağaoğlu
Bibliyograf
Bloğunuzdan konuyla ilgili bir alıntı:
"Biz ücretsiz ve aralarında en iyisi olduğunu düşündüğümüz Google Ads panelinde bulunan “Anahtar Kelime Planlayıcı” aracını kullanıyoruz. Anahtar kelime planlayıcısını kullanarak yaptığımız analizde “zayıflatan yiyecekler” kelimesi ile yapılan aramaların en yüksek arama hacmine sahip olduğunu tespit ettiğimizi varsayalım." anahtar kelime bulma https://ertugrulmuyesseroglu.com/anahtar-kelime-nedir-nasil-bulunur/
--------------.
Merhaba Bülent bey,
 Anahtar kelime planlayıcıyı ücretsiz kullanmak için Google Ads (AdWords) hesabı oluşturmanız yeterli. Ödeme kısmını havale seçerek ilerlemeye devam edebilirsiniz.
----------------------.
Bu detayda yazıyorum ki, belki Google görür de dehlizlerde, dolambaçlı yollarda kaybolmaya benzeyen bu erişim sorununa el atar.
Şimdiye kadar pratik yöntemlerine hayran olduğum Google’un Google Ads üzerinde yer alan “Anahtar Kelime Planlayıcı”ya erişim için kolay bir yöntem uygulamamasına bir anlam veremedim.
Neticede kadim arkadaşım Fehmi Dinçer’den gelen bir link üzerinden giderek aşağıdaki kılavuzu hazırladım.
“Anahtar Kelime Planlayıcı”yı Sayın Ertuğrul Müyesseroğlu’nun önerisiyle zor da olsa çalıştırdım. Fakat beklediğim zenginlikte maalesef değil. Yazılan bir anahtar kelime ticari uygulamalar ile sınırlı olarak listeleniyor.
 GOOGLE ADS “ANAHTAR KELİME PLANLAYICI”YI KULLANMA KILAVUZU
1
2
Ekranda sağda “Şimdi kaydolun” tıklayın
3
Ekrana gelen formu doldurun.
4
Kaydolduktan sonraki komut;
“AdSense kurulumuna devam etmek için barındırıcınıza gidip kaydolma işlemini orada tamamlamanız gerekli. Lütfen doğrudan blogspot.com adresinden kaydolun.”
5
Bloğun sağ üst köşesinde 9 noktalı yuvarlak simgeyi tıklayın (adresi: https://www.google.com.tr/intl/tr/about/products?tab=jh )

6
Açılan ekranın altında “Daha fazla göster”i tıklayıp “Google Ads”i bulun ve bunun sol altında “Başla”yı tıkladıktan sonra “Kaydol”u çalıştırın.

7
Kaydolduktan sonra gelen ekranın üstte sağında “Araçlar ve Ayarlar”ı tıklayın. Sol tarafta “Anahtar Kelime Planlayıcı”yı göreceksiniz. Tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder