20 Aralık 2020 Pazar

YÖK SİSTEMİNDE ENSTİTÜLER LİSTESİ

 


YÖK SİSTEMİNDE ENSTİTÜLER LİSTESİ

19.12.2020

(Derlemenin yapıldığı kaynak: https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/ensEkle.jsp )

 

Adli Tıp ve Adli Bilimler Enstitüsü

Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Adana Şehir Hastanesi

Adli Bilimler Enstitüsü

Adli Tıp Enstitüsü

Akdeniz Uygarlıkları Araştırma Enstitüsü

Alevilik Araştırmaları Enstitüsü

Alparslan Savunma Bilimleri Enstitüsü

Ankara Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Ankara Atatürk Göğüs Has. ve Göğ. Cerr.Eğt. ve Arş. Hast.

Ankara Çocuk Sağlığı ve Has. Hematoloji Onkoloji Eğt. Arş. Hastanesi

Ankara Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Ankara Dr. Muhittin Ülker Acil Yard.ve Trav. Eğt. ve Arş. Has.

Ankara Dr. Sami Ulus Çocuk Sağl. ve Has. Eğt. ve Arş. Hast.

Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Ankara Etlik Zübeyde Hanım Kadın Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Ankara Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyon Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Ankara Gaziler Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyon Eğt. ve Arş. Hast.

Ankara Keçiören Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Ankara Refik Saydam Hıfsısıhha Merkezi

Ankara Sağlık Uygulama Ve Araştırma Merkezi

Ankara Şehir Hastanesi

Ankara Türkiye Yüksek İhtisas Eğt. ve Arş. Hastanesi

Ankara Ulucanlar Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi​

Arkeoloji Enstitüsü

Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Enstitüsü

Atatürk Stratejik Araştırmalar Enstitüsü

Avrasya Yerbilimleri Enstitüsü

Avrupa Araştırmaları Enstitüsü

Avrupa Birliği Enstitüsü

Avrupa Birliği Uluslararası İlişkiler Enstitüsü

Bağcılar Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Bağımlılık ve Adli Bilimler Enstitü

Balkan Araştırma Enstitüsü

Bankacılık ve Sigortacılık Enstitüsü

Barbaros Deniz Bilimleri ve Mühendisliği Enstitüsü

Beyoğlu Göz Sağlık Uygulama Ve Araştırma Merkezi

Bezm-i Alem Vakıf Gureba Hastanesi

Bilişim Enstitüsü

Biyo-Medikal Mühendislik Enstitüsü

Biyonano Teknoloji Enstitüsü

Biyoteknoloji Enstitüsü

Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Cerrahpaşa Tıp Fakültesi

Çevre Bilimleri Enstitüsü

Çocuk Sağlığı Enstitüsü

Deneysel Tıp Araştırma Enstitüsü

Deniz Bilimleri Enstitüsü

Deniz Bilimleri ve Coğrafya Enstitüsü

Deniz Bilimleri ve İşletmeciliği Enstitüsü

Deniz Bilimleri ve Mühendisliği Enstitüsü

Deniz Bilimleri ve Teknolojisi Enstitüsü

Deprem Mühendisliği ve Afet Yönetimi Enstitüsü

Dış Ticaret Enstitüsü

Diş Hekimliği Fakültesi

Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğt. ve Arş. Hast.

Doğu ve Afrika Araştırmaları Enstitüsü

Dr. Abdurrahman Yurtaslan Ankara Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Dr. Siyami Ersek Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Düzce Tıp Fakültesi

Ege Doğumevi ve Kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi​

Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Ekonomi ve Sosyal Bilimler Enstitüsü

Elazığ Eğt. ve Arş. Hast.

Enerji Enstitüsü

Enformatik Enstitüsü

Erzurum Bölge Eğt. ve Arş. Hast.

Fen Bilimleri Enstitüsü

Finans Enstitüsü

Florence Nightingale Hastanesi

Gaziosmanpaşa Taksim Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Göç Enstitüsü

Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Gülhane Diş Hekimliği Fakültesi

Gülhane Sağlık Bilimleri Enstitüsü

Gülhane Tıp Fakültesi

Güneş Enerjisi Enstitüsü

Güvenlik Bilimleri Enstitüsü

Güzel Sanatlar Enstitüsü

Hacı Bektaş Veli Araştırma ve Uygulama Enstitüsü

Halk Sağlığı Enstitüsü

Hamidiye Sağlık Bilimleri Enstitüsü

Hamidiye Uluslararası Tıp Fakültesi

Havacılık ve Uzay Bilimleri Enstitüsü

Havacılık ve Uzay Teknolojileri Enstitüsü

Haydarpaşa Eğitim Hastanesi

Heybeliada Sanatoryumu Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Hezarfen Havacılık ve Uzay Teknolojileri Enstitüsü

İslami Araştırmalar Enstitüsü

İslami İlimler Enstitüsü

İstanbul Bakırköy Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Eğt. ve Arş. Hastanesi

İstanbul Bakırköy Prof. Dr. Mazhar Osman Ruh Sağlığı ve Sinir Has. Eğt. ve Arş. Hastanesi

İstanbul Bakırköy Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İstanbul Bezm-i Alem Valide Sultan Vakıf Gureba Eğt. ve Arş. Hast.

İstanbul Eğt. ve Arş. Hast.

İstanbul Erenköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İstanbul Fatih Sultan Mehmet Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İstanbul Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyon Eğt. ve Arş. Hast.

İstanbul Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İstanbul Haydarpaşa Numune Eğt. ve Arş. Hastanesi

İstanbul Kanuni Sultan Süleyman Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İstanbul Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İstanbul Kartal Koşuyolu Yüksek İhtisas Eğt. Ve Arş. Hastanesi

İstanbul Mehmet Akif Ersoy Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğt. ve Arş. Hastanesi

İstanbul Okmeydanı Eğt. ve Arş. Hastanesi

İstanbul PTT Erenköy Sanatoryum ve Hastanesi

İstanbul Sultan Abdülhamid Eğt. ve Arş. Hast.

İstanbul Süreyyapaşa Göğüs Kalp Damar Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İstanbul Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İstanbul Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İşletme Enstitüsü

İzmir Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İzmir Bozyaka Eğt. ve Arş. Hast.

İzmir Dr.Behçet Uz Çocuk Hastalıkları Ve Cerrahisi Eğt. ve Arş. Hast.

İzmir Dr.Suat Seren Göğüs Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İzmir Göğüs Hastalıkları Hastanesi

İzmir Tepecik Eğt. ve Arş. Hast.

İzmir Uluslararası Biyotıp ve Genom Enstitüsü

Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü

Kanser Enstitüsü

Karaciğer Nakli Enstitüsü

Kardiyoloji Enstitüsü

Kayseri Eğt. ve Arş. Hast.

Kayseri Şehir Hastanesi

Kazaları Araş. ve Önleme Enstitüsü

Kış Sporları ve Spor Bilimleri Enstitüsü

Kocaeli Derince Eğt. ve Arş. Hast.

Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Lisansüstü Eğitim Enstitüsü

Lisansüstü Eğitim, Öğretim ve Araştırma Enstitüsü

Lisansüstü Programlar Enstitüsü

Medeniyetler İttifakı Enstitüsü

Meram Tıp Fakültesi

Metin Sabancı Baltalimanı Kemik Hastalıkları Hastanesi

Mevlana Araştırmaları Enstitüsü

Muhasebe Enstitüsü

Mühendislik ve Fen Bilimleri Enstitüsü

Mülga Türkiye ve Orta Doğu Amme İdaresi Enstitüsü (TODAİE)

Müzik ve Güzel Sanatlar Enstitüsü

Müzik ve Sahne Sanatları Enstitüsü

Nanoteknoloji Enstitüsü

Nörolojik Bil. ve Psikiyatri Enstitüsü

Nüfus Etütleri Enstitüsü

Nükleer Bilimler Enstitüsü

Nükleer Enerji Enstitüsü

ODTÜ Kuzey Kıbrıs Kampüsü-Eğitim Bilimleri Enstitüsü

ODTÜ Kuzey Kıbrıs Kampüsü-Fen Bilimleri Enstitüsü

ODTÜ Kuzey Kıbrıs Kampüsü-Sosyal Bilimler Enstitüsü

Okmeydanı Sağlık Uygulama Ve Araştırma Merkezi

Onkoloji Enstitüsü

Orta Doğu ve İslam Ülkeleri Araştırmaları Enstitüsü

Ortadoğu Araştırmaları Enstitüsü

Ortadoğu Enstitüsü

Ortadoğu ve İslam Ülkeleri Enstitüsü

Prof. Dr. Cemil Taşcıoğlu Şehir Hastanesi

Prof.Dr.N.Reşat Belger Beyoğlu Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sağlık Bilimleri Enstitüsü

Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Samsun Eğt. ve Arş. Hast.

Savunma Bilimleri Enstitüsü

Sosyal Bilimler Enstitüsü

SSK Ankara Çocuk Hastalıkları Eğitim Hastanesi

SSK Ankara Eğitim Hastanesi

SSK Beyoğlu Hastanesi

SSK İst. Bakırköy Doğ. Kadın ve Çoc. Has. Eğt. ve Arş. Hast.

SSK İstanbul Eğitim Hastanesi

SSK İstanbul Göztepe Eğitim Hastanesi

SSK İzmir Eğitim Hastanesi

SSK İzmir Tepecik Eğitim Hastanesi

Stratejik Araştırmalar Enstitüsü

Süleymaniye Kadın Hastalıkları ve​ Doğum Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Şanlıurfa Mehmet Akif İnan Eğt. ve Arş. Hast.

Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Taksim Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Tanımsız

Tasavvuf Araştırmaları Enstitüsü

Tıp Fakültesi

Trabzon Ahi Evren Göğüs Kalp ve Damar Cerrahisi Eğt. Ve Arş. Hastanesi

Trabzon Kanuni Eğt. ve Arş. Hast.

Trabzon Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Trafik Enstitüsü

Türk Dünyası Araştırmaları Enstitüsü

Türk İnkılap Tarihi Enstitüsü

Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü

Uydu ve Uzay Bilimleri Araştırma Enstitüsü

Uygulamalı Matematik Enstitüsü

Van Eğt. ve Arş. Hast.

Yaşayan Diller Enstitüsü

Yedikule Göğüs Hastalıkları Hastanesi ve Göğüs Cerrahi Merkezi

Yedikule Göğüs Hastalıkları Ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yönetim Bilimleri Enstitüsü

Yurtdışı Enstitü

Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitimi ve Araştırma Hastanesi

​Zeynep Kamil Kadın ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder