2 Şubat 2020 Pazar

GÜÇLENDİRME İSTEKLERİM



GÜÇLENDİRME İSTEKLERİM

Şahsi çabamla vatanıma faydalı olması için YENİ GÜÇLENDİRME TEKNİKLERİ KONULU BAZI YAYINLAR. başlıklı çalışmamı 
https://bulentagaoglu.blogspot.com/2020/01/yeni-guclendirme-teknikleri-konulu-bazi.html adresinde yayınladım.

BU ÇALIŞMAMI 44 YILLIK BİLGİ ERİŞİM BECERİME DAYANARAK YAPTIM. DOKÜMANI 26 EYLÜL 2019 SİLİVRİ DEPREMİNDEN SONRA HAZIRLADIM.

Güçlendirme konusunda 1 sene boyunca günde 24 saat çalışacak bir ana merkez kurulmasını ve ülke çapında teşkilatlanmasını istiyorum.

Bu merkezin dünyada uygulanmakta olan bütün güçlendirme tekniklerini incelemesini ve bunları değerlendirmesini istiyorum.

Basit kolay pratik ve etkili güçlendirme tekniklerinin dünyada mevcut olup olmadığının araştırılmasını istiyorum.
Bu değerlendirme sonucuna göre ülkemiz için tercihin yapılmasını istiyorum.

Dünya çapında yapılacak araştırmalar sonucunda ülkemizin bina özelliklerine yönelik şekilde uygulanabilecek güçlendirme alternatifi bulunamazsa;
Ülkemiz şartlarına yönelik güçlendirme tekniğinin TÜBİTAK ve üniversitelerimizin ilgili bölümlerinin organize edilmesiyle bulunmasını istiyorum.

Ülkemizde 600 civarında güçlendirme tezi hazırlanmıştır. Bu tezleri hazırlayanların da bu süreçte değerlendirilmesini istiyorum.

Yapılacak bu teknik çalışmalardan sonra ülkemiz çapında güçlendirme seferberliği başlatılmasını istiyorum.

Bunun sonucunda aynı zamanda bir ekonomi yaratılıp katma değer üretilebilir ayrıca oluşacak bilgi birikimi ihraç edilebilir.

Saygılarımla
BülentAğaoğlu

3.2.2020

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder