4 Şubat 2020 Salı

BİR BAŞVURU: KAMU DESTEKLERİ VERİTABANI KURULMASI HAKKINDA

BİR BAŞVURU: KAMU DESTEKLERİ VERİTABANI KURULMASI HAKKINDA

Bülent Ağaoğlu

4.2.2020

Kamu tarafindan sağlanmakta olan destek ve teşviklere ilişkin metinlerin TEK bir web sitesinde veritabanı olarak hizmete sunulmasını istiyorum.

Bu veritabanında her bir destek metni için konu başlığı verilmesi bunlara konulara göre erişimi sağlayacaktır.

Araştırmacılık, Ar-ge, arkeoloji, bilim, edebiyat, eğitim, folklor, ihracat, kültür, kütüphaneler, sanat, sinema, spor, tarım, tiyatro, turizm, üniversiteler vs. İlgili bütün konuları kapsamasını istiyorum.

Bu veritabanının devamlı güncelleştirilmesini
Talep ediyorum.

Ayrıca alo 182 alo 112 hatları benzeri bir hatla vatandaşların bilgi taleplerinin cevaplanmasını talep ediyorum.

Ülkemizde kamu tarafından verilmekte olan desteklere ilişkin kurulabilecek veritabanı ve alo 182 benzeri bir telefon hattı büyük bir boşluğu doldurabilir ve vatandaşlarımız ve ekonomimiz için çok çok çok faydalı olabilir.
Saygılarımla
Bülent Ağaoğlui

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder