5 Şubat 2020 Çarşamba

Bir Başvurum: Binayı boşaltmadan dış perde ile güçlendirme uygulaması Hakkında


Bir Başvurum: Binayı boşaltmadan dış perde ile güçlendirme uygulaması Hakkında


Deprem ülkesi sebebi olmamız sebebiyle mevcut yapılarımızın güçlendirilmesi için seçeneklerden birisi de, bilindiği üzere;
Binayı boşaltmadan dış perde ile güçlendirme uygulamasıdır.

Bu yöntem hakkında vatanıma faydalı olmak amacıyla bir derleme yaptım. Linki aşağıda yer almaktadır.

Bu linkte yer alan dokümanın incelenmesini istiyorum.

BU YÖNTEMİN GELİŞTİRİLMESİNİ DAHA DA KOLAY UYGULANABİLİR HALE GETİRİLMESİNİ VE MALİYET DÜŞÜRME ÇALIŞMALARI YAPILMASINI İSTİYORUM.

Bu yöntemin istanbul şartlarında uygulanması konusunda acilen fizibilite yapılmasını istiyorum.

Bu yöntemin öncelikle kırsal kesimde yer alan bitişik nizam olmayan konutlarda uygulanmasının ev sahiplerine yönelik düşük faizli kredi vs. Araçlarla Teşvik edilmesini istiyorum.

Bu uygulama için ülkemizde seferberlik başlatılmasını istiyorum.

Saygılarımla
Bülent Ağaoğlu

https://bulentagaoglu.blogspot.com/2019/12/binalari-bosaltmaya-gerek-olmayan.html?m=1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder