27 Ağustos 2024 Salı

Mehmet Genç İçin Taziye Mesajları

 Mehmet Genç İçin Taziye Mesajları

24.3.2021

 

TAZİYE MESAJLARI

TBMM Başkanı Mustafa Şentop: Mehmet Genç Hocamızın vefatını derin üzüntüyle öğrendim. Allah rahmet eylesin. Yeri doldurulamayacak bir müdekkik âlim idi. Yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı diliyorum.

İletişim Başkanı Fahrettin Altun: “Alimin ölümü alemin ölümü gibidir.” Mehmet Genç hocamız ahirete irtihal eyledi. Mekanı cennet olsun. Büyük bir alim, tertemiz kalbi olan güzel bir insandı. Titiz, çalışkan ve cesur bir sosyal bilimciydi. Hocama Allah’tan rahmet, ailesine ve sevdiklerine başsağlığı diliyorum.

Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın: Kıymetli tarihçi, güzel insan, muhterem hocamız Mehmet Genç dar-ı bekaya irtihal eyledi. Kendisine Cenab-ı Hak’tan rahmet, ailesine ve sevenlerine sabırlar diliyorum. Başımız sağolsun.

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik: Çok değerli bir alim göçtü bu dünyadan... Mehmet Genç hocamızı kaybettik. Hocamıza Allah'tan rahmet diliyoruz. Değerli ailesine ve ilim dünyamıza başsağlığı diliyoruz. Mekânı cennet olsun.

AK Parti Genel Başkanvekili Numan Kurtulmuş: Muhterem Mehmet Genç hocamızın vefatını büyük bir üzüntü ile öğrendim. Hocamıza Allah'tan rahmet, ailesine ve sevenlerine başsağlığı diliyorum. Mekânı cennet olsun.

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk: İlmî terbiyesi ve nezaketi ile Türkiye’nin akademik birikimine çok değerli katkılar sunan Mehmet Genç Hoca’mıza Allah’tan rahmet, ailesine ve öğrencilerine sabır diliyorum. Başımız sağ olsun.

Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk: Vefatını üzüntüyle öğrendiğim Mehmet Genç hocamıza Allah’tan rahmet, ailesine, sevenlerine başsağlığı diliyorum. Mekanı cennet olsun.

İstanbul Üniversitesi: İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Türk İktisat Tarihi Enstitüsü'nde uzun süre görev yapan değerli bilim insanı Dr. Mehmet Genç’i kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz. Merhuma Allah’tan rahmet, yakınlarına ve bilim dünyasına baş sağlığı diliyoruz.

Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Mustafa Destici: "Alimin ölümü, âlemin ölümüdür.” Değerli tarihçi ve düşünce adamı, naif insan Prof. Dr. Mehmet Genç hocamızın vefatını büyük teessürle öğrendim. Mekanı cennet ruhu şad olsun. Ailesine, sevenlerine sabır ve başsağlığı diliyorum.

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu: "Alimin ölümü alemin ölümü gibidir." Tarih çalışmaları ile adeta çığır açan, ömrünü ilme adayan, muhterem Mehmet Genç hocanın vefatını derin bir teessürle öğrenmiş bulunmaktayım. Merhuma Allah'tan rahmet, ailesine ve ilim camiasına başsağlığı diliyorum.

DEVA Partisi Genel Başkanı Ali Babacan: Osmanlı tarihi üzerine çalışmalarıyla ufkumuzu aydınlatan Mehmet Genç’i kaybettik. Hocamız bir röportajında “Kendimizi yüceltmek için değil, düzeltmek için tarih bilmeliyiz” demişti. Değerli hocamıza Allah’tan rahmet, yakınlarına ve öğrencilerine başsağlığı diliyorum.

Yeniden Refah Partisi Genel Başkanı Fatih Erbakan: "Aydınlatıcı çalışmaların en iyisi, tarihtir." Çalışmalarıyla hepimize ilim aktarmış kıymetli tarihçimiz Mehmet Genç hocamıza Cenab-ı Hâkk’tan rahmet diliyorum. Ailesine, öğrencilerine ve sevenlerine başsağlığı diliyorum. Makamı âli olsun.

Istanbul Valisi Ali Yerlikaya: Değerli bilim insanı Mehmet Genç Hocamızın vefatını derin üzüntüyle öğrendim. Hocamıza Allah’tan rahmet, ailesine ve sevenlerine başsağlığı diliyorum. Mekanı cennet, makamı âli olsun.”. https://www.haberturk.com/son-dakika-tarihci-mehmet-genc-tedavi-gordugu-hastanede-87-yasinda-hayatini-kaybetti-3010658

 

3

Mehmet Genç'in ölüm haberi üzerine gelen taziye mesajlarından bazıları şöyle;

TBMM Başkanı Mustafa Şentop mesajında, ''Mehmet Genç Hocamızın vefatını derin üzüntüyle öğrendim. Allah rahmet eylesin. Yeri doldurulamayacak bir müdekkik âlim idi. Yakınlarına ve sevenlerine başsağlığı diliyorum.'' ifadelerini kullandı.

 

Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Kalın, ''Kıymetli tarihçi, güzel insan, muhterem hocamız Mehmet Genç dar-ı bekaya irtihal eyledi. Kendisine Cenab-ı Hak’tan rahmet, ailesine ve sevenlerine sabırlar diliyorum. Başımız sağolsun'' ifadelerini kullandı.

 

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun yayınladığı mesada “Alimin ölümü alemin ölümü gibidir.” Mehmet Genç hocamız ahirete irtihal eyledi. Mekanı cennet olsun. Büyük bir alim, tertemiz kalbi olan güzel bir insandı. Titiz, çalışkan ve cesur bir sosyal bilimciydi. Hocama Allah’tan rahmet, ailesine ve sevdiklerine başsağlığı diliyorum." ifadelerini kullandı.

 

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül sosyal medya hesabından, "İlim yolunun parlak yıldızlarından, değerli tarihçi ve mütefekkir Mehmet Genç hocamız ebedi aleme göç etti. Cenabıhakk gani gani rahmet eylesin. Mekanı cennet, makamı ali olsun." mesajını paylaştı.

 

Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk, Genç'in vefatını üzüntüyle öğrendiğini belirterek, "Mehmet Genç hocamıza Allah'tan rahmet, ailesine, sevenlerine başsağlığı diliyorum. Mekanı cennet olsun." ifadelerini kullandı.”. https://onedio.com/haber/tarihci-mehmet-genc-hayatini-kaybetti-mehmet-genc-kimdir-971620

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder