2 Temmuz 2020 Perşembe

ÇELİK GÜLERSOY VE MEVCUT TURİNG İDARESİ




ÇELİK GÜLERSOY VE MEVCUT TURİNG İDARESİ

Bülent Ağaoğlu

2.7.2020




Kurduğum gulersoy.net sitesi dostum Köksal Akın (Mikrobeta kurucusu) desteğiyle 2006'da yayına girmişti 2011 yılına kadar yayında kaldıydı.

Bir vefa borcu olarak değil, çok değerli çalışmalar yaptığı için, büyük bir idealist olduğu için karşılık beklemeksizin web sitesi için emek vermiştim.

Web sitesi yazılımını bulabilirlerse tekrar yayınlatmak istiyorum.

Maalesef ülkemiz, büyük yaratıcı insanlarının hatırasını yaşatmak konusunda bekleneni yapmıyor, yapamıyor.

Mevcut Turing web sitesinde gülersoy'un kaç kez geçtiğini arattım. sadece 13 kez!!!...

ne kadar ayıp... sitede Çelik Gülersoy hakkında sayfa da yok.

62 yaşın birikimiyle söylemem gerekir ki; 

Ülkemizin büyük dertlerinden birisi de kendi kültür değerlerinin bir kısmını toptan reddetme veya toptan sahiplenme yaklaşımıdır.

Değerlerimizi artısıyla ve eksisiyle tartıya koyup BİLGECE değerlendirip, sonucuna göre hareket etmek yerine; 

eksileri olsa da artısı bu eksilerin kat be kat üstünde olan bir çok insanımızın kimisini kasten yok sayıyoruz kimisini de bilinçsizlikten sahiplenmiyoruz...

--------------.

Bizi binlerce yıldır tarihte var eden etkenlerin en önemlilerinden birisi de bilgeliğimiz olsa gerek.

Öyle ki çok büyük bir değerimiz olan Tonyukuk "Bilge Tonyukuk" olarak anılır.


"Bilgesiz" / "Bilgisiz" Turing yönetimi "Bilge Tonyukuk"un özelliklerini öğrenmekle işe başlayabilir....


Tonyukuk Kaynakçası.  

https://drive.google.com/file/d/0B1G39eEGhvx1ZEZ2bW56bDV2SWxMSlBaa1FsQnNWbHEycmZr/view


Tonyukuk’u Ve Önemini Niteleyen 155 Seçme Alıntı (Alfabetik). https://bulentagaoglu.blogspot.com/2020/05/tonyukuku-ve-onemini-niteleyen-155.html



Tonyukuk Ve Önemi Hakkında Seçme Alıntılar ( 46 Kritere Göre Tasnifli ). https://bulentagaoglu.blogspot.com/2020/05/tonyukuk-ve-onemi-hakkinda-secme.html

------------------------------.


4.7.2020


Suçlayıcı ifadelerin sorunları çözücü bir etkisi olmayıp karşı tarafın kilitlenmesine yol açacağını düşünenlerden olmama rağmen yukarıda suçlayıcı oldum;

"Bilgesiz" / "Bilgisiz" Turing yönetimi "Bilge Tonyukuk"un özelliklerini öğrenmekle işe başlayabilir...."

Böyle yazdım Çünkü ideolojik kilitlenme durumunda olduklarına inanıyorum. Hiçbir şekilde Çelik beyi bilgece değerlendireceklerine ihtimal vermiyorum.

AYRICA ÇELİK BEY İÇİN YAPTIKLARI BÜYÜK NANKÖRLÜĞE HİDDETLENİYORUM VE BU SEBEPLE DEĞERSİZLER...

Dilerim yukarıdaki Tonyukuk referanslarını okurlar ve bu çok büyük değerimizin bilgeliğini öğrenmiş olurlar ve BİLGELİĞİN ne demek olduğunu içselleştirirler.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder