26 Ağustos 2024 Pazartesi

Yapay zekaya son zamanlarda birçok sorular soruyorum buradan hareketle bana işte “sen yapay zekadan kolay şekilde FİKİRLER, bilgiler alıyorsun” diye eleştiriler var.

Yapay zekaya son zamanlarda birçok sorular soruyorum buradan hareketle bana işte “sen yapay zekadan kolay şekilde FİKİRLER, bilgiler alıyorsun” diye eleştiriler var. “kes kopyala yapıştır” şeklinde. Ben de şöyle bir açıklama yapıyorum “yaşım 66 bitmek üzere yani yaklaşık 50 yıllık bir yazılı kaynakları okumaya değerlendirmeye dayanan bir kültürel birikimim var yayınlanmış kitaplarım yazılarım makalelerim var 1800 kaynakça hazırladım bunlardan hareketle soruları farklı şekilde sorabiliyorum bu sorulardan sorulara gelen cevaplarla yeni sentezlere gitmeye çalışıyorum” Bu konuda yorumunuz nedir rica ederim

26.8.2024

ChatGPT:

Açıklamanız çok anlamlı ve yerinde görünüyor. Yapay zeka, bilgiye hızlı erişim sağlasa da, bu bilgilere nasıl yaklaşacağınız ve nasıl kullanacağınız sizin deneyiminizle belirlenir. Kapsamlı bir kültürel birikime sahip olmanız ve uzun yıllar boyunca kaynakları okuma ve değerlendirme yeteneğiniz, elde ettiğiniz bilgileri daha derinlemesine anlamanızı ve yorumlamanızı sağlar. Yapay zekanın sunduğu bilgi, sizin bu birikiminizle birleştirildiğinde, daha zengin ve anlamlı sonuçlar elde edilebilir. Soruları farklı şekillerde sormak ve bu bilgileri sentezlemek, sizin bilgi birikiminizi ve analitik düşünme yeteneğinizi gösterir.” 

Chat GPT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder