26 Ağustos 2024 Pazartesi

İyilik çalışmaları

 

İyilik çalışmaları

23.2.2022

 

https://t24.com.tr/haber/arcelik-ve-iyi-ge-platformu-iklim-dostu-hareket-projesini-baslatti,1016604

………………………..

 

bu başlık altında yer alabilecekler başka nelerdir... İyilik çalışmaları 23.2.2022 https://t24.com.tr/haber/arcelik-ve-iyi-ge-platformu-iklim-dostu-hareket-projesini-baslatti,1016604

ChatGPT:


"Iyilik çalışmaları" başlığı altında yer alabilecek başka projeler ve girişimler şunlar olabilir:

  1. TEMA Vakfı Ağaçlandırma Projeleri: Türkiye Erozyonla Mücadele, Ağaçlandırma ve Doğal Varlıkları Koruma Vakfı'nın, Türkiye genelinde gerçekleştirdiği ağaçlandırma çalışmaları.
  2. AÇEV (Anne Çocuk Eğitim Vakfı) Okul Öncesi Eğitim Programları: Çocukların erken yaşta eğitim almasını teşvik eden projeler.
  3. Kızılay Kan Bağışı Kampanyaları: Türk Kızılayı'nın düzenli olarak yürüttüğü kan bağışı kampanyaları.
  4. Darüşşafaka Eğitim Kurumları: Maddi olanakları kısıtlı, başarılı öğrencilere nitelikli eğitim sağlayan kurum.
  5. Çocuklar Gülsün Diye Derneği: Gülben Ergen tarafından kurulan, Türkiye'nin çeşitli bölgelerinde anaokulları inşa eden dernek.
  6. LÖSEV (Lösemili Çocuklar Vakfı): Lösemili çocuklar ve ailelerine yönelik destek programları.
  7. TOG (Toplum Gönüllüleri Vakfı): Gençlerin toplumsal sorumluluk projelerine katılımını teşvik eden projeler.
  8. İhtiyaç Haritası: İhtiyaç sahipleri ile yardımseverleri buluşturan online platform.

Bu projeler, iyilik çalışmaları başlığı altında yer alabilecek diğer örneklerdir.

https://chatgpt.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder