19 Mayıs 2020 Salı

BÜYÜK ATATÜRK: "BANA HAKKINI HELAL ET..."


BÜYÜK ATATÜRK: "BANA HAKKINI HELAL ET..."


19.5.2020

Binlerce yıllık tarihimizin en büyük kahramanlarımızın sonuncusu...

Onun öncelikle akla dayalı üstün özellikleri, büyük liderliği olmasaydı tutunamayacaktık, dağılıp gidecektik... Kerameti kendinden menkul çapsız, akılsız, küçük adamlar tersini yazabilirler...

Prof. Dr. Hikmet Özdemir'in 'Savaşta ve Barışta Kemal Atatürk' kitabında anlattığı "Bana hakkını helal et..."  örneğindeki gibi, Büyük Atatürk'ün mücadelesinden kareleri, böyle büyük en önemli yönlerini seçip kısaca mesela 50 sayfada sıralamayı çok isterim.

https://t24.com.tr/haber/mustafa-kemal-den-zubeyde-hanim-a-anne-ben-yarin-anadolu-ya-gidiyorum-gidip-gelmemek-var-hakkini-helal-et,879489

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder