15 Mayıs 2020 Cuma

DOĞAL YALITIM SIVASI ŞİRKETLERİN WEB SİTELERİNİN MENÜ BAŞLIK VE ALT BAŞLIKLARI




DOĞAL YALITIM SIVASI ŞİRKETLERİN WEB SİTELERİNİN MENÜ BAŞLIK VE ALT BAŞLIKLARI

























İçindekiler






MANTOSÜR

Kurumsal
Konizma’ya Bakış
Yönetim Yaklaşımı
İş Etiği Kuralları
Müşteri Memnuniyet Politikamız
Çevre ve Sağlık
Kalite Belgelerimiz
Isı Yalıtım Grubu
Mantosür Hazır Isı Yalıtım Sıvası
Mantosür Doğal Isı Yalıtım Sıvası
Decosür Tane Dokulu Sıva
Su Yalıtım Grubu
İzosür Ultra Hazır Su İzolasyon Kaplaması
Strosür Hazır Su Yalıtım Harcı
İzosür Plus Hazır Su İzolasyon Kaplaması
Referanslar [Tıklandığında Türkiye haritası var. İller tıklanırsa referanslar geliyor]
Renklerin Dili [Boya ile ilgili]
Teknik Bilgiler
Isı Yalıtımı Nedir?
Enerji Belgesi Nedir?
Neden Mantosür?
Enerji Kimlik Belgesi ve Mantosür
Mantosür Uygulama Filmleri
Basın Odası
Güncel Haberler
Sektörden Haberler
Sponsorluklar
Basında Biz
Reklamlar
SSS
İetişim
Ana kapak alt kısmında büyük kare kutucuklar var: kalite belgeleri – Enerji Kimlik Belgesi – Online Katalog – Bizden Haberler –Uygulama Videoları – Sıkça sorulan sorular

WEBER

Şerit halinde:  Her ana başlık altında kısa bilgiler verilmiş.
Ürün Özellikleri –
Kullanım
Uygulama Sınırı
Performans
Referans Standartları (TS EN 998-1 TI) (CE)
Uygulama –
Uygulama Özellikleri
Yüzey Hazırlığı
Uygulama Şartları
Uygulama
Uyarılar ve Öneriler
Ambalaj ve Tüketim –
Ambalaj
Tüketim
Raf Ömrü
Palet Ölçüsü
Renk
Teknik Dokümanlar
Teknik Bilgi Föyü
Kalite Belgeleri (TSE Belgesi)

STYRONİT

Kurumsal
Distribütörler
İnsan Kaynakları
Bayilik Başvurusu
Styronit BioKlima
Styonit BioKlima
Yalıtım ve Enerji Verimliliği
Ürünlerimiz
Genel Ürünler
Styronit KABA – STY 160
Styronit BioMantolama – STY 300
Styronit BioKlima – STY 325
Styronit Akustik – STY 325
Styronit ŞAP – STY 550
Styronit Horasan – STY HRSN
Uygulamalar
Bilgi Bankası
İletişim

Site Türkçe-İngilizce
Kapakta 2 video var.

THERMOCOAT

Ürünler
Testler
Referanslar
Bayiler
SSS
Katalog
İletişim
Site Türkçe-İngilizce
Facebook ve Twitter ikonu var
ÜRÜNLER
(Açıklama: Aşağıdaki listeleme var. Her biri tıklandığında şunlar var: Tanım / Kullanım Yerleri / Avantajları. Ayrıca her bir ürün için sayfa sonunda aşağıdaki başlıklar altında teknik özellikler verilmiş:
Ambalaj
Görünüş
Uygulama Sıcaklığı
Sarfiyat (1Cm İçin)
Uygulama Kalınlığı
Uygulama Süresi
Uygulama Şekli
Sıva Pompası
Kuruma Süresi
İlk Kat Ön Kuruma
Son Kat Ön Kuruma
Mekanik Dayanım - Test Kuruması.....: 28 Gün
Yapışma Yüzeyi
Tuğla, Bims, Gaz Beton, Brüt Beton ( Diğer yüzey tipleri için teknik bölümden bilgi alınız )
Raf Ömrü (Depolama koşullarına uygun olarak Rutubetsiz kuru korunaklı ortamda)
Isı İletkenlik (T1)
Basınç Mukavemeti
Yapışma Mukavemeti
Kılcal Su Emme (W1)
Su Buharı Geçirgenliği
Sodyum Klorür Dayanımı
Sodyum Sulfat Dayanımı
Sülfürik Asit Dayanımı
Ses Yalıtım Değeri
Yanıcılık Sınıfı
Yangın Dayanımı
---------,
Thermocoat Manto TCM-410 / Dış cephe yalıtım malzemesi
Thermocoat Manto TCM-400 F/ Bina içi - dışı sıva malzemesi
Thermocoat Çatı TCÇ-510 / Teras çatı kaplama altı yalıtım ...
Thermocoat İç TCİ-480 / Bina içi yalıtım malzemesi
Thermocoat İç İnce TCİ-700İ / İç yüzey düzleme malzemesi
Thermocoat Bodrum TBR-980 / Geniş kullanımlı yalıtım malzeme...
Thermocoat Şap TCS-500 / Yalıtım şap malzemesi (Isı-Ses)
Thermocoat Fix THF-015/ Yüzey performans malzemesi
Thermocoat Seal TSL-030 / Koruyucu emüsiyon malzemesi
Thermocoat S 025 TCS-025 / Su bazlı emülisyon malzemesi
Thermocoat F 050 TCF-050 / File yapıştırıcısı
Thermocoat Bond TCB-100 / Çok kuvvetli yapıştırıcı harcı
Thermocoat Örgü Harcı TCÖ-200 / Isı yalıtımlı örgü harcı
Thermocoat Flex TCF-150ES (A:B) / Esnek su yalıtım malzemesi
Thermocoat Teraks TST-150 / Kuvvetli yapıştırma harcı
Thermocoat Tex TTX-045 / Renkli dış cephe kaplaması

Testler [Aşağıdaki başlıklar altında 4 video var]
Nefes Alma
Ses Yalıtımı
Su Yalıtımı
Isı Yalıtımı ve Yangın Dayanımı

Referanslar
Bu Sayfa Yapım Aşamasındadır.

Bayiler
Yurtiçi Bayiler [37 bayi]
Yurtdışı Bayiler [8 bayi]

SSS [24 soru ve cevabı var]
23. soru: “ 23- Delfin Thermoproff’ un teknik özellikleri nelerdir?” Teknik Analiz Tablomuza bakabilirsiniz. http://thermoproff.com/gp/wp-content/uploads/2015/06/teknik-analiz-tablosu.jpg

Katalog [iki ayrı formatta verilmiş: 30 sayfa: Pdf / e-katalog]

FİXKİM

TANIM
UYGULAMA ALANLARI
YÜZEY HAZIRLIĞI
UYGULAMA ŞARTLARI
UYGULAMA ÖZELLİKLERİ
TEKNİK ÖZELLİKLER
UYGULAMA
UYARILAR
TÜKETİM
DEPOLAMA
SAĞLIK ve EMNİYET

http://www.izlesene.com/video/yalitim-sivasi/6973138  (Saraver)  ///    ///         
http://www.izlesene.com/video/termojet-istanbul/6867595 (Termojet)  ///    ///         

İSOVOLL

Sayfanın altında; Deneyler – IsoVOLL Tanıtım Filmi – Duyurular kutucukları mevcut.
Deneyler: 4 video var: Başlıkları; Yanmaz – Su Geçirmez – Nefes Alan Binalar – Kolay uygulama
Sayfa ortasında menüde alt başlık olarak mevcut 4 konu için kutucuklar yapılmış: IsoVOLL Uygulama Resimleri – Sosyal Sorumluluk Projemiz – Fuar Görüntülerimiz – Basında Biz)
Site  Türkçe-İngilizce.
Firma Profili
Amacımız
Sosyal Sorumluluk Projemiz
Basında IsoVOLL
IsoVOLL Yalıtım Sıvası
IsoVOLL Avantajları
Eski Binalarda IsoVOLL
Yeni Binalarda IsoVoLL
Uygulama Fotoğrafları
Teknik Özellikler
IsoVoLL Uygulama Adımları
IsoVoLL Tanıtım Videosu
Nefes Alma Deneyi
Su Deneyi
Fuar Fotoğrafları
Yangın ve Isı Deneyi
IsoVoLL Fiyat
Online Katalog
Diğer Ürünlerimiz
Duyurular [9 haber metin olarak var]
İletişim
IsoVoLL Merkez Ofis
Uygulama Bayileri [Aşağıdaki başlıklar tıklanınca listeler grliyor]
IsoVoLL İstanbul Avrupa
IsoVoLL İstanbul Anadolu
IsoVoLL Ankara
IsoVoLL Kıbrıs
IsoVoLL İzmir
IsoVoLL Samsun
IsoVoLL Adana
IsoVoLL İzmit
IsoVoLL Gaziantep

THERMOPROFF

Delfin
Hakkında
Belgeler
Referanslar
Uygulamalar
Kalite Politikası
Çevre Politikası
TÜBİTAK
Basın Odası
İnsan Kaynakları
Videolar
Ürünler
Yalıtım Grubu
Isı-Ses-Yangın ve Neme Karşı Yüksek Yalıtım Özellikli Delfin Thermoproff Doğal Yalıtım Sıvası
Isı – Ses – Yangın ve Neme Karşı Yüksek Yalıtım Özellikli Delfin Thermoproff Doğal Yalıtım Şapı
Delfin Thermoproff Doğal Yalıtım Astarı
(Yukarıdaki ürünler için ürün tıklandıktan sonra gelen sayfada başlıklar altında bilgiler var: ÜRÜN KODU
KULLANIM ALANLARI / YÜZEY HAZIRLAMA / HAZIRLANIŞI VE UYGULANIŞI / NOT / DEPOLAMA / DELFİN THERMOPROFF ÖZELLİKLER)
Yapı Kimyasalları Grubu
Boya Grubu
Satış Noktaları
Satış Noktalarımız [34 satış noktası listelenmiş]
Bayilik Girişi
SSS [23 soru ve cevapları var]

Site Türkçe-İngilizce.
Kapakta sağda TÜBİTAK, TSE ve CE logoları mevcut.
Kapak ortasında diktörtgen kutu var; “Delfin Thermoproff Doğal Isı Yalıtım Sıvası TÜBİTAK Desteklidir
Delfin Thermoproff Türkiye’nin tek Tübitak Kobi Arge destek programı ile üretilen doğal yalıtım malzemesidir.” Bu yazının sağında “Daha Fazla” ikonu vr. Tıklanınca bilgiler geliyor.
Sayfanın en altından bir üstte solda HABERLER ikonu var. Tıklandığında 16 haber geliyor.
Sayfanın en altından bir üstte EĞİTİCİ VİDEO’LAR ikonu var. Tıklandığında 12 video mevcut.
En altta üç kutu var. Sadece birisi çalışıyor. Thermopost adlı derginin 1. Sayısı (Ocak 2013). 36 sayfa.

İZOPRO

Kurumsal
      [Sayfada ki başlıklar; Kurumsal Kimlik – Misyonumuz – Vizyonumuz]
Ürünler
[Ürün Grupları başlığı altındakilerden ilgili olan: İzopro Yalıtım Sıvası. <<   İzopro  Kullanım Alanları    >> başlığı altında 4 kutuda kullanım alanları verilmiş. Sağda “Avrupa standardında olan ürünümüz TS 998-1 standardına göre aşağıdaki teknik özelliklere sahiptir.” Yazısı altında 15 unsura göre açıklama var. Sayfa altında 3 ikon var: İZOPRO Nedir? -  İZOPRO Kullanım Alanları – Neden İZOPRO?
İzopro Nedir
[<<   İzopro  Nedir ?    >> başlığı altında özellikler verilmiş.  Tanımı: Kullanım Alanları:  Yüzey Hazırlama:  Uygulama. “İzoPro Isı Yalıtım Sıvası TS EN 998-1 Temmuz 2011 Standardı” başlığında da Teknik Özellikler açıklanmış]. Sayfa altında 3 ikon var: İZOPRO Nedir? -  İZOPRO Kullanım Alanları – Neden İZOPRO?
Neden İzopro
[Tıklanamayan 8 kutuda kısaca açıklama var. Ortada “Neden İzoPro Isı Yalıtım Sıvasını Tercih Etmeliyim ?” başlığı altında açıklama metni var. Sayfa altında 3 ikon var: İZOPRO Nedir? -  İZOPRO Kullanım Alanları – Neden İZOPRO?]
Kullanım Alanları
[Ürünler başlığı altında ye alan aynı bilgiler var: <<   İzopro  Kullanım Alanları    >> başlığı altında 4 kutuda kullanım alanları verilmiş. Sağda “Avrupa standardında olan ürünümüz TS 998-1 standardına göre aşağıdaki teknik özelliklere sahiptir.” Yazısı altında 15 unsura göre açıklama var. Sayfa altında 3 ikon var: İZOPRO Nedir? -  İZOPRO Kullanım Alanları – Neden İZOPRO?]
Uygulama
[“Uygulama Örnekleri” başlığı altında 26 fotoğraf verilmiş. Tıklandıklarında büyük olarak açılıyorlar]
Referanslar
[“Kurumsal Referanslar” başlığı altında 23 logo (kimisi foto) verilmiş]
Video
[6 video var]
Kalite
      [Çalışmıyor]
İletişim
[<<  İletişim ve Talep  >> başlığında adres ve telefonlar verilmiş]
Site Türkçe-İngilizce-Arapça.
Kapakta Ortada 4 İkon Var. İlgili Olan: “İzopro Yalıtım Sıvası.
Altta solda DİJİTAL KATALOG ikonu var. Tıklandığında 6 sayfa.
Altta solda “İzopro Tanıtım-Sunum” ikonu var. Güzel bir sunum.
Altta ortada “Güvenli Alışveriş” ikonu var ama çalışmıyor.
Altta sağda akan bir kutu ekran car: “MANTOLAMAYA DENETLEME YAPILACAK !!!” (Haberde var: “Izopro Isi Yalitim Sivasinin Yangina Dayaniklilik Testini izlemek için Videolarimiza bakabilirsiniz. ... “ /  “TESAR ÜRÜNLERI ARTIK IHRAÇ EDILIYOR.”

BAYPRATİK

http://www.baypratik.com/perlitli_isi_yalitim_sivasi_dis_cephe-sayfa5-uid244.cmt  ///    ///          

[“Isı Yalıtımı Sağlayan Perlitli Kaba Sıva (dış cephe) 50 lt Kraft Torba (15 kg). Teknik özellikler 15 başlık altında sıralanmış. Ayrıca şu başlıklar var: “Uygulama”; “Uygulama Adımları”
“En çok satılanlar” başlığı altında 3 Sıvaper ürünü var.

SERATUT

[Tek sayfada “SERATUT THERMOSIVA 2 CM ISI YALITIM SIVASI KOD NO: M-172-2”başlığı altında aşağıdaki alt başlıklarda bilgiler var:
TANIMI
KULLANIM YERLERİ
AVANTAJLARI
HAZIRLANIŞI
UYGULAMA
AMBALAJ
RAF ÖMRÜ
TEKNİK ÖZELLİKLERİ [15 başlık var]
SARFİYAT

http://www.dailymotion.com/video/xv2uei_mantolama-da-lider-urun-manto-plate-hazir-isi-yalitim-sivasi_tech (İzokek)  ///    ///         
http://www.yapikatalogu.com/ince-yapi/siva-harc-cimento/yalitim-sivasi/sivaper-isi-yalitimi-saglayan-perlitli-kaba-siva_1145 (Sıvaper)  ///    ///          
[“Isı Yalıtımı Sağlayan Perlitli Kaba Sıva” başlığında kısa bilgiler var.]

SARAVER

Kurumsal
Saraçoğlu
Saraver  [SORUN – NEDEN – ÇÖZÜM - SARAVER İLE MEVSİMLER DOSTUNUZ OLACAK... – ÇÜNKÜ altbaşlıklarında bilgiler verilmiş]
Belgelerimiz [9 belge görsel olarak verilmiş]
Ürünler [İlgili olan ikisi]
Saraver Yalıtım Şapı
[Başlıklar altında bilgi verilmiş: TANIM: UYGULAMA ALANI: UYGULAMA: SARFİYAT: AMBALAJ: DEPOLAMA:]
Saraver yalıtım Harcı
      [Başlıklar altında bilgi verilmiş: TANIM: UYGULAMA ALANI: UYGULAMA: SARFİYAT: AMBALAJ: DEPOLAMA:]
Renkler
İletişim [Firma adres vs. bilgileri]
Kapak ortasında: Haberler & Duyurular [4 satırlık metin]  / Neden Saraver? [11 satırlık metin]  / Tanıtım Video. [8 dk.]
Facebook, Twitter, Youtube ikonları.
Site Türkçe-İngilizce.

AKERKİMYA

http://www.akerkimya.com.tr/isi-yalitim-sivasi  (İzotüm Isı Yalıtım Sıvası) 
Sol tarafta bir menü var: Bunlar tıklandıklarında kısa bilgiler geliyor.
İzotüm Isı Yalıtım Sıvası
izotüm Nerelerde Kullanılır
İzotüm ile Isı Yalıtımı
İzotüm Ses Yalıtımı
İzotüm Yangın Yalıtımı

PERSANYAPI

Sayfadaki başlıklar:
Isı ve Ses Yalıtım Sıvası
Uygulama Alanları
Özellikleri [10 unsura göre açıklanmış]

LAMDA

http://www.lamdaisiyalitim.com/    ///    kapaklar  /// 
Belgelerimiz [11 görsel var]
Kurumsal
      Kurumsal
      Hakkımızda
      Bayilerimiz [6 bayinin isim ve telefonları verilmiş]
Ürünlerimiz
      Dikey yalıtım Ürünleri
Yeni Nesil Hafif Isı Yalıtım Sıvası [“Avantajları” metninden sonra altta 4 ikon var. Bunların her birisi tıklandığında detaylı bilgiler geliyor: Özellikleri – Uygulama Alanları – Güvenlik & Risk Bilgisi – Teknik Özellikler.
      Yatay Yalıtım Ürünleri
            Yeni Nesil Hafif Yatay Isı Yalıtım Şapı [Sıvası [“Avantajları” metninden sonra altta 4 ikon var. Bunların her birisi tıklandığında detaylı bilgiler geliyor: Özellikleri – Uygulama Alanları – Güvenlik & Risk Bilgisi – Teknik Özellikler.
Galeriler
      Foto Galeri
      Video Galeri [“Lamda Dikey ve Yatay Hafif Isı Yalıtım Uygulama ve Test Videoları. 14 video]
Çözüm Ortakları [6 çözüm ortağının isim ve logoları var]
İletişim

Ana sayfada sağ üst köşede “Türkçe Online Katalog” (12 sayfa) ve “English Online Catalog”
Ana sayfada ortada açıklama: “Faturanın yarısı Isıtma ve Soğutmada ortalama %50 Kazanç”
Ana sayfa altında “Lamda Hafif Isı Yalıtım Sıvası” başlığıyla 6 ayrı kutuda kısa bilgiler verilmiş.

SOFTHARC

http://www.softharc.com/index.php?route=product/product&product_id=69  (Softharç Thermo-WR Dış cephe ısı yalıtım sıvası) 
[Sayfada kısa bilgiler mevcut. Sondaki not: “Lütfen THERMO-WR Uygulama videosunu izleyiniz...”]

SIVAPER

KURUMSAL        
Hakkımızda [8 satırlık bilgi verilmiş]
Misyonumuz [4 satırlık bilgi verilmiş]
Kalite Politikası [3 satırlık bilgi verilmiş]         
Ürün Kalitesi [4 satırlık bilgi verilmiş]
Referanslar [2 dakikalık video var]
Tanıtım Videosu           [2 dakikalık video var. Ayrıca sayfa altında “Ürün uygulama vidyoları” linki var. Burada 21 video mevcut]
Fuarlar [23 fotoğraf var. Tıklandığında büyüyor]
ÜRÜNLER 
Genleştirilmiş Perlit Esaslı Ürünler / Dış Cephe [Ürünlerin her birisinde kısa açıklamalar ve 8 unsura göre kısaca özellikleri]
            SIVAPER S01 – Isı Yalıtımı Sağlayan Perlitli Kaba Sıva
SIVAPER S10 – Isı Yalıtımı Sağlayan Perlitli Kaba Sıva
MANTOPER – Isı Yalıtımı Sağlayan Perlitli Kaba Sıva
Su Yalıtım Ürünleri       [Kısa açıklamalar ve ürünün ambalaj bilgisi]
SIVAPER S21 – İki Bileşenli Elastik Su Yalıtım Harcı
SIVAPER S22 – Tek Bileşenli Su Yalıtım Harcı
Tamamlayıcı Ürünler  [Kısa açıklamalar ve ürünün ambalaj bilgisi]
SIVAPER S41 – Dekoratif Sıva
Kataloglar [2 pdf dokümanı]
            Sıvaper Isı Yalıtımı [11 sayfa]
            Bauseal Su Yalıtımı [4 sayfa]

İNOVASYON       
Sıvaper’de İnovasyon [20 satırlık bilgi]
Neden Perlitli Ürünlerde İnovasyon?       [ satırlık bilgi]
Planlanan İnovasyonlar [4 satırlık bilgi]
ARGE & İnovasyon ve Laboratuvarımız [10 satırlık metin]
Açık İnovasyonlar [6 satırın ardından “Horasan Harcı Bibliyografyası”]
Başarı Hikayelerimiz [23 satırlık metin]
YAPI DİJİTAL
Tanıtım ve Kılavuz
Kısa Tanıtım
Sıkça Sorulan Sorular
Destek Bilgiler
Yapı Dijital Broşürü
Toplu İndeks
Sektörel
Dergiler | Alfabetik Liste
Dergiler | Konulara Göre Liste
Dernekler
E-Kitaplar Emlak-Gayrimenkul
E-Kitaplar İnşaat Yapı
E-Kitaplar Mimarlık
Etkinlikler
Fuarlar
Haberler
İhaleler
Kütüphaneler
Makaleler
Maliyetler
Mevzuat
Projeler
Raporlar
Sözlükler
Standartlar
Ürün Adres Katalogları
Veritabanları
Web Siteleri
Yayınlar | Piyasada Mevcut Olanlar
Akademik
Akademik Dergiler
Araştırma Projeleri | Mimarlık
Araştırma Projeleri | Tübitak İnşaat
Kütüphaneler
Tezler
Üniversitelerin Bölümleri
Yayınlar | Emlak Gayrimenkul
Yayınlar | İnşaat
Yayınlar | Mimarlık
İLETİŞİM   [Taşper adresi + Sakarya Bölgesi satış adresi]

EILEPROMEX

Sayfadaki başlıklar:
THERMOMEX ISI YALITIM SIVASI / Isı, Ses ve Yangın Yalıtım Sıvası
Tanım
Kullanım Alanları
Ürün Özellikleri
(Sayfa dibinde link notu: “Ürünün PDF kataloğuna buradan ulaşabilirsiniz”. Doküman 2 A4 sayfasıdır.)

NOBİR

Kurumsal
Şirket Profili [15 satırlık metin]
Genel Müdürün Mesajı [15 satırlık metin]
İnsan Kaynakları [8 satırlık metin + iş başvuru formu]
Misyon-Vizyon [3 satırda Vizyon, 4 satırda Misyon]
Kalite ve Çevre Politikası [7 satırlık kalite politikası, 5 satırlık çevre politikası metinlerinden sonra 3 görselde kalite belgeleriverilmiş]
AR&GE [8 satırlık metin]
Ürünler
Sıvalar   [Her bir ürün için;  Tanım  / Uygulama Şartları  / Ürün Özellikleri/  Uygulama / Uyarı ve Öneriler / Teknik özellikler /  Uygulama Özellikleri]
Pomzamatik Dış Cephe
Pomzamatik İç Cephe
Bodrum
Otel
Termal
Hastane
Dekoratif Sıva
Saten Sıva
Şaplar [Her bir ürün için;  Tanım  / Uygulama Şartları  / Ürün Özellikleri/  Uygulama / Uyarı ve Öneriler / Teknik özellikler /  Uygulama Özellikleri]
Tesviye Yalıtım Şapı
Islak Zemin Yalıtım Şapı
Teras Yalıtım Şapı

Seramik Yapıştırıcılar [Her bir ürün için;  Tanım  / Uygulama Şartları  / Ürün Özellikleri/  Uygulama / Uyarı ve Öneriler / Teknik özellikler /  Uygulama Özellikleri]
Üretim
Tesisler [4 satırlık metin]
Üretim Teknolojileri  [4 satırlık metin]
Tedarik Zinciri [3 satır metin]
Referanslar [Fotoğraflarla 15 referans]
Bayilik
Bayilik Başvuru Formu
İletişim
İletişim Bilgileri [Genel Müdürlük, Fabrika ve Ofisler]
İletişim Formu
İletişim Haritaları

Ana sayfada SİTE HARİTASI ikonu var fakat açılmıyor.
Site Türkçe-İngilizce
Site ortası, sağda “Online Ürün Kataloğu” ikonu var. 40 sayfa. Güzel bir katalog.
En altta: Yeni Nesil Yalıtım! - Doğal ve çevreci - 38. Yapı Fuarı Turkeybuild İstanbul başlıklı grseller var. Tıklanabiliyor.

İNTERBRAN

“Interbran ısı yalıtımlı sıva sistemi – İç ve dış uygulamalar için” Başlıklı sayfanın ara başlıkları;
·         Isı izolasyonlu, enerji tasarruflu ve çevre dostu
·         Interbran ısı yalıtım koruma sisteminin avantajları
·         Veri sayfaları
Sayfa sonunda;
“Isı yalıtım koruma sistemi hakkında sorularınız var mı?
Hemen bizi arayın, size uzman danışmanlık sunuyoruz.
Şimdi talep et”

KAPADOKYALI

Referanslarımız [2 sayfada 31 referansa ilişkin görsel var. Tıklanıyor ama bozuk]
Ürünler
Termomaster Yalıtım Sıvası
[TANIM / UYGULAMA ALANLARI / AVANTAJLARI / UYGULAMA KOŞULLARI / ÖZELLİKLERİ / DEPOLAMA başlıkları altında metin var. Sayfa sağında ayrıca “Neden Kullanmalıyım” ikonu var. Tıklandığında yeni sayfa açılıyor]
Satenmaster Sıva Macunu
Tilemaster Seramik Yapıştırıcı
Jointmaster Derz Dolgu
Genleştirilmiş Perlit
Kalite
[“Metinden sonra Kalite Belgelerimiz” başlığında 8 görsel var]
Hakkımızda
[1 video var: KAPADOKYALI YALITIM MERSİN EXPO 2012 FUARI OLAY TV İLE SÖYLEŞİ...]
Uygulama
[Metin var. Devamı çalışmıyor]
E-Katalog
[16 sayfalık doküman]
İletişim
[Şirket adresi]
Kapakta Web sayfasının en altında 3 öğe var; Referanslar; Bayiler; Uygulama Videomuz.

İZOZEK

Kurumsal [Aşağıdaki başlıklar altında kısa bilgiler]
Hakkımızda
Misyon
Vizyon
Kalite Politikamız
Ürünlerimiz
[Ürünlere ilişkin sayfalardaki başlıklar:  Açıklama / Özellikleri: / Kullanım Alanları: / Kullanma Şekli: / Kullanma Süresi: / Saklama Süresi: / Teknik Özellikleri]
MANTO PLATE / Hazır Isı Yalıtım Sıvası
MANTO SET / Özel Isı Yalıtım Sıvası
İZO PLATE / İnce Sıva Harcı
MANTOPLATE / Isı Yalıtımlı Fayans ve Seramik Yapıştırıcı
MANTO PLATE  / Isı Yalıtım Boyası
İZO PLATE / Su Yalıtım Harcı
İZO PLATE LİKİT / Su Yalıtım Likit
İZOZEK / Özel Astar
İZO GÜÇ  / Renk Güçlendiri
İZOPLATE / Naturel Dekor
İZOZEK / Özel Gres
KORUMA KESME VE SOĞUTMA SIVISI
BİTKİ KORUYUCU

Belgelerimiz
[16 belgenin görseli]
Referanslarımız
[Firma İsmi, Bölge, Ülke,  Şehir unsurlarına göre arama imkanı içeren sayfa]
Bayilerimiz
[Firma İsmi, Bölge, Ülke, Şehir unsurlarına göre arama imkanı içeren sayfa]
Uygulamalar
Henüz Uygulama Eklenmemiştir!
Galeri
[13 video]
İletişim
      [Merkez ve Fabrika adresi]

PERYUM

“PERYUM Isı Yalıtım Sıvası
 YALITIMDA SON NOKTA
PERLİT KATKILI ISI YALITIM SIVASI
ÜRÜNÜMÜZÜN ÖZELLİKLERİ” [Özellikler sıralanmış]

TERMOJET

Kurumsal
Hakkımızda [Bilgi yok]
İnsan Kaynakları
Yatırımcı İlişkileri
Haberler & Duyurular [6 haber var]
Basın Bültenleri [3 bülten]
Bayimiz Olun
Ürünler
Termojet Ürünleri [İçi boş]
Termojet Uygulama [İçi boş]
Hazırlanışı
İç Cephe Uygulama
Dış Cephe Uygulama
… Uygulama Kalınlıkları
Yalıtım Elemanları Karşılaştırmaları [İçi boş]
Sertifikalar [İçi boş]
Video Arşivi [İçi boş]
Referanslar [İçi boş]
E-Katalog [16 sayfa]
Bayiler [Harita üzerinde bayi adresleri]
İletişim [Şirket adresi]

İZOGİN

“Ürün Açıklama” tıklandığında 13 belge ekrana geliyor.
“Uygulama Detayı”
“Video İzle” butonu var fakat çalışmıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=qD-l89krqUQ (İzogin)  ///    ///         


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder