12 Mayıs 2020 Salı

İKNA



İKNA

“Pennsylvania ve Michigan Üniversitesi 50 sigara tiryakisi üstünde yürüttüğü bir çalışmayla 800 bin tiryakiye yönelik sigara bırakma kampanyasının başarı oranını hesaplayabildi. Projenin hedefi sigara bağımlılarına yönelik ‘bırakma’ kampanyalarında en çok hangi fotoğraf ve mesajların etkili olduğunu ölçmekti. Beynin bu konuda kararını etkileyen MPFC bölümüne yönelik yapılan ölçümlerde 40 fotoğraf üstünden etkiler ölçüldü. Sonuca göre sigaranın zararlarına yönelik mesajlar izleyicileri savunmaya zorladığı için yeterince başarılı olamıyor. Buna karşılık tavsiye yöntemi istenen sonuca çok daha fazla yardım ediyor.”  https://www.dunyahalleri.com/haftanin-ozeti-53/3/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder