16 Mayıs 2020 Cumartesi

TANITIM ARAÇLARI LİSTESİ




TANITIM ARAÇLARI LİSTESİ
(31.10.2017)

Bu listeye ekler yapılabilir.
Bir Excel tablosu hazırlanıp her bir maddedeki Hiperkitap etkinlikleri hakkında kısa açıklamalar yazılabilir.
Webde yer alan Tanıtım Araçları konulu yazıların linkleri seçildikten sonra listelenebilir.
Webde yer alan Tanıtım Araçları konulu yazılar okunarak önemli cümleler seçilip bunlar ayrı bir dokümanda derlenebil ir.
Hiperkitap İçin Tanıtım Araçları konulu 5-10 kişilik bir beyin fırtınası toplantısı yapılabilir.
Bütün bu etkinlikler sonucunda ortaya bir rehber doküman konulabilir.
Google araması yapılıp linkler incelenebilir: TANITIM ARAÇLARI filetype:pdf
Google araması yapılıp linkler incelenebilir: TANITIM ARAÇLARI filetype:pdf

Adwords
Afiş
Bardak
Belgesel
Broşür
Cangıl
Dergilerde Reklam / Dergilerde Röportaj / Dergilerde Haber /
Facebook
Film
Hikayeler
Kalem
Kampanyalar
Kamu Spotu
Kitap 
Kitapçık
Logo
Makale
Medya
Ödül
Poster
Reklamlar
Röportajlar
Simge
Slogan
Stant (Fuarlarda)
Sticker
Twitter
Çizgi Film
Video
Karikatür
Fıkralar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder