23 Eylül 2024 Pazartesi

“Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır” başlığını içeren tek kitabın kapağı

 

“Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır” 

başlığını içeren tek kitabın kapağı

23.0.9.2024

 

 



 

Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır

Necati Ulunay Ucuzsatar,

 

İnci Çağlayan,

 

Serab Sezer

 

İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ

İstanbul Kültür Üniversitesi Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi öğretim üyesi Doç. Dr. Necati Ulunay Ucuzsatar'ın yayına hazırladığı kitap üç yazıdan oluşuyor:

Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır
-Doç. Dr. Necati Ulunay Ucuzsatar-

Kıbrısı - Gözden Geçirmek O Kadar Kolay mı?
-Yard. Doç. Dr. Serab Sezer-

Tarihsel Süreçte Demirköy - İğneada
-Yard. Doç. Dr. İnci Çağlayan-

Gizle


Liste Fiyatı:

 36,00

Yayın Tarihi:

01.01.2010

ISBN:

9786054233328

Dil:

TÜRKÇE

Sayfa Sayısı:

70

Cilt Tipi:

Karton Kapak

Kağıt Cinsi:

1. Hm. Kağıt

Boyut:

16 x 23 cm

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder